Lubelski związek modelarzy
Skrzynia biegów 1st 7.28:1 / 2nd 5.30:1
Silnik : GXR15 + szarpanka
Paliwo : Technics
Nitrometan 16%
Olej 18%
Amortyzatory:
średnie + olej 150
Napęd x 4
koła w negatywie
2stopnie pion
3 stopnie poziom
Offline
SILNIK KYOSHO GXR 15
Silnik w klasie IC 10 START
Parametry techniczne
Pojemność: 0.15/2,49 cc
Moc maksymalna: 1,01 KM
Maksymalne obroty: 38000
Praktyczny obszar obrotów: od 5000 do 36000
Ilość kanałów: 3
Typ łożysk: stal
Rozruch: szarparka
Gaźnik: typ 5,4 mm
Głowica: standard
Wydech: boczny
Zalecane paliwo: 16 procent nitro
Trzy kanałowa tuleja wykonana jest ze stopu mosiądzu i twardego chromu.
( konstrukcja ABC )
Wał wykonany jest z wysoko gatunkowej stali
Edytowano: 2009.10.12
Wypadek II
Nowy tor godzina jazdy ostatni zakręt, obrót o 180 stopni i tyłem w krawężnik:
Tym razem bez nowego mocowania ( już raz je kleiłem ) się nie obędzie, oczywiście nowa ośka mocująca wahacz, grafitowa, pęka jak ta lala.
No i tym razem nic więcej się nie stało.
Przy okazji rozbiorę skrzynie i obejrzę sprzęgło bo kiepsko działa z tym niesprzęganiem jak by na luz wrzucało czasami.
Ma ktoś pomysły dla czego zamiast na drugi bieg to robi się luz zawsze jak model podbije na wybojach.
Ostatnio edytowany przez RedCar (2009-10-12 19:28:02)
Offline