Lubelski związek modelarzy
TT-01 i TT-01D (tamiya)
Modele te różnią się tym, że model tt-01D ma możliwość regulowania kątów pochylenia kół, regulowane drążki skrętne, opony do driftu, mocniejszy silnik(tt-01 zwykły blaszak, tt-01D tuned sport tamyia+radiator), łożyska (tt-01 ma panewki plastikowe), amortyzatory olejowe (tt-01 ma sprężynowe).
Model tt-01 można bez większego problemu przerobić na wersje tt-01d
(duza dostępność części w Polsce)
TT-01
http://i549.photobucket.com/albums/ii36 … /tt-01.jpg
TT-01D
http://i549.photobucket.com/albums/ii36 … /tl-01.jpg
TL-01 (Tamiya lub HBX)
Orginalna tl-01 już rzadko spotykana nowa, lecz jest dużo podróbek firmy HBX (części zamienne pasują od oryginalnej tl-01 z Tamiyi. Model jest dobrze wyważony z racji centralnego położenia baterii, ma regulowane drążki skrętne i kąty pochylenia kół, po małych przeróbkach nadaje sie do driftu (opony, łożyska). Plusem tez jest duża dostępność części tuningowych.
TL-01 (HBX)
http://i549.photobucket.com/albums/ii36 … /tl-01.jpg
E10 HPI
Model od Firmy HPI przeznaczony do normalnej jazdy i do driftu (dzięki zmianie położenia silnika z przodu lub tylu), w zestawie ma silnik Saturn 27T (lepszy od standardowego blaszaka) opony do driftu HPI T-drift, natomiast minusem jest to, ze nie ma regulowanych kątów pochylenia kół i regulowanych drążków skrętnych, w modelu od razu nalezy wymienić tez panewki na łożyska.
E10
http://i549.photobucket.com/albums/ii36 … 0drift.jpg
Flying Fish 1
Jest to model do driftu od firmy HSP. Model na łożyskach, w zestawie dostajemy górną aluminiowa płytę podwozia, aluminiowy wałek, opony do driftu, olejowe amortyzatory, stalowe dyferencjały i półosie. Na plus należy zaliczyć luzy mniejsze od tt-01 i e10, minusem jest silnik, który należałoby od razu wymienić, bo jest slaby, aktualnie na polskim rynku brak jakichkolwiek części zamiennych (nitrotek.pl podobno będzie sprowadzał części)
FF
http://i549.photobucket.com/albums/ii363/herayo/ff1.jpg
Hot Bodies Cyclone S Drift Kit
Cyclone S jest modelem ON-ROAD posiadającym napęd 4x4 przenoszony przez pasek. Występuje on tylko w wersji KIT czyli do samodzielnego złożenia-otrzymujemy w pudełku gołe podwozie z czystą(do pomalowania) karoserią (Toyota Levin AE86/ Toyota Trueno AE86/Mazda RX-7) i kołami , do tego musimy dokupić elektronikę. Model jest dobrze wykonany, pełna regulacja modelu, duża dostępność części zapasowych jak i tuningowych. Model ogólnie jest dość dobrze znany i lubiany w świecie RC Driftingu.
Cyclone
http://img407.imageshack.us/img407/9673/6644801yx9.jpg
Associated TC4 i Yokomo MR - 4TC SD
TC4 jest modelem skierowanym na rynek europejski. Sprzedawany jest jako RTR, w zestawie otrzymujemy dobre jakościowo podwozie, regulator regulator LRP Ai Super Reverse, silnik RADON 17 zwoi, pełne ołożyskowanie i dużą możliwość regulacji.
Yokomo MR - 4TC SD jest bardzo dobrze znany w krajach kwitnącej wiśni. (bliźniaczy model do TC4). Model jest sprzedawany tylko jako KIT!!, w zestawie otrzymujemy dobre jakościowo podwozie, opony do driftu i bardzo ładnie wykonaną, niepomalowaną karoserię na licencji D1, reszte musimy skompletować we własnym zakresie.
TC4
http://img230.imageshack.us/img230/3632 … 700ij4.jpg
MR-4TC SD
http://img515.imageshack.us/img515/7332/y904222frf6.jpg
-----------------------------------------------------------------------------------------
RTR - Ready To Run (gotowy do jazdy)
RTD - Ready To Drift (gotowy do "driftu")
KiT - zestaw do samodzielnego złożenia (samo podwozie, bez elektroniki)
* Kupując zestaw RTR trzeba tak czy siak liczyć się z kupieniem innej ładowarki i pakietu, a czasem również i silnika.
Offline